chill kväll med Iki!

haloj! kommer int sätta upp del 2 av bilderna ikv, stickan där jag har bilderna är så trög ._. men det kommer imrn? åkte till Ikras 6 tiden? så gikc vi till ett skit najs ställe och fotade men kmeran började faila och sa att minneskortet inte var i, fast det var det... men sen fixade det sig :D filmade lite också^^ sen åkte vi till skolan och cykla lite, talade om nåt random sen åkte vi till ett annat ställe, växte massa najsa växter och sånt. så fick nåra najsa bilder :D men nu skall jag ladda upp bilderna och sen gå i duschen sen blir det att ta natten så jag årkar upp imrn. då jag brukar gå till skolan alltså ca. halv 9. imrn går bussen halv 9 så går kanske kvart över 8... imrn åker vi kanske till stan. skall köpa en......................... o. ................... isf :D nu undrar ni kanske vad det är xD hahha det får ni se imrn. får se om vi hinner :P en nu skall jag ladda upp bilderna såå..
min profilbild på fb :D


Kommentarer
Anonym

köp vatå? : D

/ica

2012-05-23 @ 22:09:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0