avslutar fototävlingen!!

Nu kommer jag att avsluta fototävlingen.
1.
vickan
2.
lelle
jätte fina bilder!! :) aija nu har jag haft fototävling, och avslutat den :D såå...

Har ju varit på skol utflykt idag då.. var inte den roligaste! den var så tråkig, gick i skogen och försörde min vita converse!! >:( myror överallt :O hahah, Vickan, Jag o. Emma skrek som nåra galningar, så alla bara: Men tystä!! spring itt föriä! :D det roligaste var att sitta i bussen o. fjolla oss xD aija nästa år blir det ju att åka till stafettkarnevalen, så det blir ju iaf roligare^^ Emma om du läser detta! tita din telefon skikade ett meddelande för 2 timmar sen :D photoshoot bilderna årkar jag inte sätta upp nu -.- :D adijos!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0