svaren på frågestunden!

Hinner inte svara imrn så gör det nu ;)
 
Frågorna :D

1. Har du pojkvän? :D jo 
2. Hur många bästisar har du nu? och Vilka? jag har 2 bästisar, Vickan och Emma (delar halsband med dem :)
3.Favorit skådespelare? Taylor Lautner och Miley Cyrus typ ;)
4. Favorit sak? 1 sak? öhh. (en sak är väl inte, familjen, vänner ,djuren o.s.v.?) men isf är det kanske kameran telefonen? :D
5. Brukar du använda smink ofta? Vardagar blir det väll mascara och ibland kajal. på helger är jag utan om inte det är nåt specilet ;)
6. Hur ofta lyssnar du på Musik? :D Varje dag, men vissa dar mera och vissa mindre.

Tack för mig :D
1. vad vill du bli när du är stor? Närjag blir stor vill jag bli frisör eller designare :)
2. vad ska du gör i sommar? Simma, sola, åka på camping,sova,äta godis, vara med vänner och fota
3. vilken är din favorit färg? svart,vit, brun och rosa
4. vilka är dina favorit djur?Gillar alla djur men mest häst!! ;)
 
1. när kan vi träffas? :) I sommar kanske :) 
2. har du gjort din design på bloggen själv? Ja och nej. Jag har gjort header bakgrunden och lite smått och sånt själv. Men vickan har varit snäll och hjälpt mig med stilen på texterna och så bakgrunden är stilla (om jag har nåra krumelurer) Tack vickan :)
3. vad är ditt/dina favorit plagg? har inget favorit, Men topp och shorts på sommarn och jeans och topp på vinter( älskar toppar :)
4. favorit skor? Mina nya skor och ett par jag köpte i vintras.
5. favorit smycken? har många favorit smycken :) kan vissa i ett annat inlägg sen kanske ;)
 
Vad gjorde att du började fota?  öhh! jag vet inte riktigt... Men jag fick en kamera och började fota kompisar och så på skoj, sne blev jg väl bara bättre :D
hur många syskon har du, är alla helsyskon? 6. 1 hel,3 halvsyskon och 2 bonus. Men alla är som riktiga för mig! 
gillar du tidningarna Julia elr Glitter mer? Jag gillar Julia mer.
när fyller du år, och vad fyller du?  Jag fyller år den 7 oktober. jag fyller 12 iår.
Har du gjort din blogg design själv? svarade på det längre upp :D
längtar du tills skolan börjar? aah! börjar ju 6:an. och man träffar vännerna som man inte träffat mkt isommar ;)
favorit: 
1. smycke i ett annat inlägg sen.
2. topp,shorts,jeans, t-paita o.s.v. kan vissa det i samma inlägg som smycken, skor och sånt :D

ganska många frågor ;)
en sak till, kan du göra domhär this or that joo :)
Humor/Seriös 
Bollsport/joggning 
Killar/tjejer 
Svart/rosa 
Nitar/blommor 
Natur/TV Data mm. 
Häst/hund 
kanin/hamster 
Musik/Hästar 
Sjunga/Spela något instrument 
Upptagen/Singel  berorpå....
 
 
 

såå det var frågorna. Ganska många^^ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0