sen uppdatering...

Bloggar bara såhär snabbt nu.
Jag hade hoppats att det skulle bli soligt och fint väder idag.
Men det blev typ motsat väder.
Åska o. regn, molning o. så :P
Men jag tycker det är mysigt när det åskar o. ösregnar^.^
Hihi!
Aja!
Har varit men Victoria o. Matilda idag :)
Kul hade vi^^
Sen åkte jag och mamma till vörå.
Skulle bl.a se om det fanns nitar där.
Men nej... :(
Blir en stadsresa i veckan då kanske^^
skall sätta nitar på min shorts och en väska typ ;)
Chillade här hemma ikv bah.
Gick ut o. gå med mamma,Elin o. Emma också,
eller jag o. Emma cykla :)
Sen när vi skulle hem typ krockade jag och fasnade (?) i vagnen,
så jag o. cykeln flög i diket...
skrapade upp knät o. armbågen :S
Och mitt ben blev ganska så blåt :D
Lyckat Johanna lyckat!!
sen när vi kom hem spelade vi bedminton^^
Roligt.
Sen dess har jag bara chillat på datorn typ :D
Men nu skall jag gå o. lägga mig.
Väckning 9 imrn -.- :D
puss o. gonatt!!

2 bilder på Dessie o. Poge! ♥
Poge hade just vaknat när jag kom o. började fota honom :)
o. Dessie sov när vi kom^^ :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0