har en tillfällig header nu....

har ne tillfällig header just nu :)
den nya kommer väl upp nån gång inan fredan? :D
blev ganska nöjd med den här tillfälliga,
kanske har den ett tag fast jag får klart den "riktiga"?? ;D
haha, får strunta i att det står tillfällig isf :D
meenmen...
får se det sen :)
tittar Mr. Bean nu med Alexander o. Anki :)
skall strax hämta juice o. bilar ( Godis :D)
o. mysa lite ;)
skall titta lite bloggar innan :)
asså jag är typ beroende av att läsa bloggar ^^
alltid när jag är på datorn är typ fb, nån blogg o. youtube/spotify uppe :D
läser kanske 40-50 bloggar per dag?? :O
utan att överdriva, allvarligt!!
om jag är på datorn då...
skall också titt alite bloggar o
. sen om jasg får lite header insperiation :)
men ha en bra Tisdag kväll :)
hörs kanske senare ikv =)
får se♥
Fatode av: Ica | model: jag (Johanna) | nikon D3000 (?)
2 jätte seriösa bilder (  vet att det är ett hål på tröjan XD -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0