En liten bus unge i mitt rum.

hej alla sötisar
vaknade klockan 11. gick o. åt frukost.
sen titta jag tv o. gick och titta fb.
sen gick jag och titta Australia's next top model.
ganska bra ;)
sen klockan 3 tiden åt jag mat.
Och när jag kom till rummet,
så var det som ett bombnedslag ( LITET)
Lilla Elin hade var där så länge jag åt o. dragit ut alla mina tidningar ur ett "skåp"
och mina kläder ur garderoben
( så högt hon nåde då...)
Och jag hade stängt dörren när jag gick -.-
så den lille bus ungen hade öppnat dörren.
( Min dörr öppnar dock sig själv ibland)
så det kan vara så hon kommit sig in också :D
Okej, jätte roligt att läsa om det men,
uppdatera mera sen när jag har något annat att skriva om ;)
pussar!

hehe, testade att göra dip dye i mitt hår :D
skulle jag passa med typ lila?
skriv vad du tycker i kommentar ;D
BTW: gjorde röd dip dye i mitt hår igår. xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0