dålig uppdatering

hejsan! Bloggade inget igår. Jag hann inte :( Vaknade 12? sen 4 tiden åkte vi till Mommos :) såå...Kommer inte vara så bra bloggning denna vecka o. början av nästa vecka... :D För på Onsda åker vi till Sverige :) och är där till tisda nästa vecka? :D men jag kommer fixa lite tidsinställda inlägg så ni har något att läsa ;D håller på och packa nu. har tagit fram kläderna och så men lite smått och sånt återstår :) bilderna kommer inte upp på bloggen direkt vi kommer hem :/ är bara hemma o. mellanlandar 1 dag så åker jag på läger^^ kul!! Men bilderna kommer när jag kommer hem från lägret. så bilderna kommer tidigast upp 9.7 :D Har helt full bokat nu 2 veckor fram åt ;D Men nu skall jag ladda kameran ochpacka klart o.s.v. o. göra lite inlägg till er :) pussar!!
klicka↑
såhär var himmlen vid oss, i söndas på kvällen :) Rosa o. fiint! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0