äntligen!!!

har inte bloggat på 2 dar. men min blogg har bråkat -.- men nu har jag fått ditt headn som den skall va ;) tänkte berätta om igår o. idag.
igår ( Onsdag)
vaknade halv 11? åkte efter Ica 2 tiden. började jobba nästan derekt vi kom hem. bakade en kaka sen :) en cyklade jag, Ica o. Alexander till Hällnes på en glass ;) gott! sen satt jag o. Ica o. tittade HIMYM :D klockan blev *sent* innan vi gick till sängs :P
bild lånad från Icas blogg :)
Idag ( Tosdag)
vaknade halv 11 iag också. så en halv 12 tiden börjad jag städa, städade först mitt rum o. sen dammsugade jag hela huset :)) klockan 2 cyklade jag o. Emma till Hällnes. solade o. väntade på att 2 st boys skulle komma. en när dom kom så chilla vi bara. sen gck jag o. Emma o. simma :D sprang rakt i vattnet xD efter som dom inte satt ut bryggan får man ju ta det man har^^ så vi hoppade i från nån konstig brygga där brevid :D sen klockan 5 cykla vi heem :)
har bilder från idag men de sätter jag upp nån annan, de som går att sätta upp, de flesta är såå oseriösa :D ^^ men det kommer kanske upp nåra bilder senare ikv från när jag hade photoshoot med mig själv :D
men nu har jag inget mera att skriva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0