bilderna från sverige kommer inte upp på en lååång stund!!

bilderna från serige kommer upp om ca. 2 veckor. Har bilderna på datorn vid mamma för att min minne-sticka var full -.- så det får ni vänta med. men lägret kan jag berätta lite snappt om.
bild 1: Stuggbyn:) vår stugga syns inte.
bild 2: Dessa 3 typer, + nåra andra delade jag stugga med :) Emilia, Emma o. Lelle. 
 
sryy! Men det finns inga flera bilder jag kan sätta upp på bloggen! De är sååå oseriösa :D sry sry sry!!!

Sitter och skypar med Dadde o. Julian nu :) Har jyst målat naglarna, gjorde det igår också. Men det var med ett grönt grafitti nagellack, det var lime-grönt. Men närjag vaknade hade den fina lime-gröna färgen åkt bort. De var mörkgröna och fula  :P så gjorde om, nu har jag ljus rosa på ring-fingren och rosa glitter på de andra! najss!! idag skulle vi åka till villan. Men får se om det blir av... för det ösregnar ute. elr nu håller det upp men för 20 sekunder sen ösregnade ;)) ajia! hoppas ni får en bra dag, fast det regnar :D pussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0