trolololololololololol!!!

det var ju disco igår då för er som missat det :D  var inte det bästa jag varit på, men det gick ju bra då man hade underbara personer att vara med ♥ satt för detmesta bara och chilla i myshörnan, elr satt bara där förutom då vad han nu hete bråka med oss elr vi gick o. köpa choklad :D bettan satt och käftades shit mycket :D  sen halv 11(discot slutade 11, men det var så tråkigt o. Bettan o. Vickan skulle strax åka hem) så gick vi ut o. vänta på att A skulle hämta dem. vi gungade, var shit kul, har ju inga gungor på skola nå... fotade också lite^^ bilderna kommer!!! går inte att ladda upp nu men senare...
var till stan idag! en snabb tur. men fick hem 4 saker, nöjd är jag :D
  • ett par shorts med flätat läder som bälte.
  • ett depende nagellak lyssande gul!
  • en bikini
  • vita converse(fejk)
kommer bilder imrn kanske skall fota det, när jag årkar :P nu skall jag gå o. se kvällen är din!! One Direction kommer!! sååå avis på hon som kommer få träffa dem >:( aija hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0