trött tjej här!

halo! dagen har varit chill. första 2 timmarna var de andra i klassen o. simmade. så jag var i skolan kvar med Lelle o. Tobbe! :D kul hade vi. senåt vi, vi fick Colombiansk mat idag :) det var faktist ganska gott. sen bäratade Björn ( som kom o. gjorde maten) om Colombien, eftersom han varit dit för en vecka sen?? fick se bilder. jätte fin där ♥ sen hade vi modde. och 2 sista timmarna hade vi syslöjd^^ blev nästan klar med min väska :) har bara fodret o. axelbandet o. handtagen kvar! får den kanske klar nästa gång. nästa vecka på tisdag är vi lediga :D like. sen hem o. äta lite o. daorn x) har inget att göra idag -.- skulle vara kul att fota med nån... solen har inte varit frame på hela dan :'( men det kan ju vara ganska chill att inte göra nåt ibland, annars brukar min aveckor vara typ fulla med saker att göra ;) men imrn har jag något att göra.

KOM IHÅG ATT FRÅGA I FRÅGESTUNDEN!!!! den avslutas på fredag!

pussar!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0