torsdag idag då...

skolan idag vasåå tråkig!! taxi resan hem tog ju huuuur länge som hälst -.- när jag kom hem så lekte jag lite med Elin♥ sen nörda ja datorn lite;D och resten bara chilla tils vi åkte o. gav hästarna mat! så köpte vi halstableter till mig :)) har ont i halsen, hoppas att det inte blir nån förskylning elr nåt :( och nu skall jag titta på läxorna lite :) undrar varför jag sparar läxorna till klockan 8-9 tiden?? :D aija skall föröka ändra på det nu^^ får en sån vår känsla när jag tittar ut i mitt fönster i rummet. solen skiner o. det finns ingen snö utanför:) I like it ;) har också hunit med att göra ett par shorts till mig! klippte o. gjorde lite håll o. woalla har man ett par snygga jeans shorts :D kommer säkert bild nån gång... men nu skall jag titta på läxorna så får jag se vad jag gör sen. bloggar väll inte mera idag. skall också se genom matte. har ju prov imrn såå. gonatt i förtid ;)
Ps:vill ni att jag skall ha en frågestund? skriv om ni vill jag skall ha det i kommenter då så får vi se om det dyker upp en lite frågestund :)
söt elr va?? :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0