svaren på frågestunden!

han inte svara på frågorna igår. tänkte svara så länge jag väntar på maten :) kommer ta det i 2 delar.

FAVORITFÄRG?  Rosa, vit och svart.

FAVORITMAT? tortilla :)

FAVORIT ÄMNE? Bildkonst, musik och Gymnastik och bland matte^^

DIN IDOL? öh. har nog inte riktigt någon idol :/ Rihanna o. One direction är ju bra!! :D

ÄCKLIGASTE MATEN DU VET? typ mämma o. spenat :S

VAD BRUKAR DU GÖRA PÅ FRITIDEN? rida, rita, fotografera, shoppa, vara med vänner och ha kul :)

GILLAR DU SKOLAN? ibland. man får ju träffa vännerna ^^

VAD VILL DU BLI DÅ DU BLIR STOR? frisör eller designa kläder :)

har du en kille nu? joo

vilken klass går du i? 5:an

5 saker du önskar nu? systemkamera, att jag har mina vänner o. min familj föralltid!! (♥) att jag vore bärttre på att rita. mera kommer jag inte på :D

5 favorit el saker? (telefon, tv o.s.v.) min telefon, datorn, mina hörlurar(räknas dom?) kamern och tv:n? ;)

bästa vänner? det är många det!!

så resten av frågorna kommer ikväll säkert :) kom just hem från stan. köpte en USB-stick och lite lördags godis :) idag kommer det vara helt chill. skall och hälsa på moster Lola♥ så det kommer bilde rpå det jag köpte föra fredan, när ag var till stan med Emma :)

tussilagon(svavas?) har titta fram på vår gräsmatta :)



Kommentarer
Vickan

SKICKA IN FRÅGOR TILL MIN FRÅGESTUND OCKSÅÅ 8DD<33

2012-04-28 @ 16:15:07
URL: http://victoooooriiia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0