Solen den sjunger & fåglarna skiner!

halojj!
har varit ute med Elin idag,
vi har haft picknick :)
men picknicken var ju inte såå långt bort ;)
den var bara backom huset.
solade lite, drack saft, fotade och chillade.
filmade lite också.
kommer upp på bloggen :)
det blev inte det bästa eftersom det är det första ;D
skall strax äta och sen åker vi väll till mommos :)
hoppas ni haft en bra söndag!
Neeej! det är söndag -.-
skola imrn då :P
men vi har maskerad^^
har massa läxor typ 5 stycken.
men det är mycket som skall göras nu,
så jag gör typ läxorna så länge jag väntar på maten ;)
om jag kommer mig från denna makapär kallad dator...

sötnosen min!! pussi:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0