post till mej^^

idag har jag fått ett paket på posten :) vill ni veta vad det är?? :D jo det är..... bilderna jag framkallat i måndas! o. dom kom redan idag :) likelike!!

öppnade det direkt o. tittade på alla bilder. nu har vi varit till mommos o. givit hästarna mat så åkte vi åk köpa sini-tarra. så nu har jag jyst satt upp bilderan på garderobs dörren^^
detta var i postlådan.

så här satte jag upp bilderna på dörren :)
nu skall jag göra klart läxorna, elr jag har inte börjat men skall göra dem! Vi flyttade fram matte provet en andra gång idag :)) så nu är det på freda vi har det:) najs! sen duschen o. titta bloggar o. sen sova? kommer väll inget på tv ikv häller såå... men vi syns imrn sötisar, som sätter er tid på att läsa min blogg!! jätte roligt!!!! hade statestik rekord igår!! :* pussar älskar er!! puss o. kram sov så söt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0