övernattning!!

har just varit och duschat. skall skriva om fredan och lördan nu :))
på fredan 5 tiden åkte jag till Emma! när jag kom dit var Vickan där. satt och chillade :D fotade LITE bilder på Emmas webcam+filmer :Dsen så hoppade alla 3 på 1 cykel så cyklade vi till skolan. när vi kom till tunneln kom det flyttande nånting :S det var en råtta elr nåt sånt!! jag trode den var död men den levde och typ började jaga mig O.O yiju!! vickan fick vatten i stövel, och började fryssa så hon lånade min socka som var torr ;D  så cyklade vi hem och tog ännu mera bilder på webcamen xD tittade film, åt riktigt feta o. myste!! var såå mysigt :)  tittade film till typ 2 tiden? då vi tog natten!!
den här krabaten kom flyttande :S
fint :D
lördag
vaknade 7 tiden? åt frukost tog på oss ridkläderna! :) så cyklade vi till stallet. gjorde iordning Tinge! så red vi, Emma & Vican var riktigt duktiga!! :) ganska nöjd över mig själv också det var andra gången jag hoppade och det gick ju bra så :D skall nog hoppa mera idomar på Dessie :) ♥ sen kom K efter oss så åkte vi till Emma började kolla en till film: Monster House riktigt bra faktist :D men det var ritad. sen 2 tiden åkte Vickan hem :( så gick jag och Emma och spela Wii^^ sen så hoppade vi lite med Molly :) hon kan hoppa riktigt bra :) så gjorde vi en lite bana till henne :D så halv 5? kom A efter mig så packade jag väskan och jalv 7, 7 tiden åkte jag till Mamma :)
kommer mera bilder i vecka :D
nu Familjen Annorlunda^^


Kommentarer
angelica

tack :)

2012-04-06 @ 11:40:12
URL: http://angelicazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0