måndag, ny vecka!

halojj! idag är det måndag då. slutade 3, men satt kvar på skolan med Emma o. gjorde läxorna i solen solade också^^ sen kom hon hit, vi gick o. fota i skogen. Myronahade vaknat i skogen så det bara kryllade :S uschh hatar myror :P imrn skall vi o. simma från skolan, vet inte om jag kan simma imrn... :(( inte för att jag har lust för en grej... imrn efter skolan händer det väl inget. hoppas att nån kommer hit elr jag till en kompis :D åååh! hoppas solen är högt uppe på himmeln :) på onsdag blir det kanske att åka till Amigo med Emma :) hoppas^^ får se... bilderna kommer upp på bloggne nån gång! men det blir väl i helg... -.- yeessss imrn har vi syslöjd!! min väska kommer bli klar...... tror jag :D aija, ´nati nati!

bild ur arkivet!



Kommentarer
iica

vaför kan du int he?:)

2012-04-25 @ 13:57:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0