frågestund del 2

nu kommer svaren del 2! :)
Bästa minnet? :3 har många bra minnen men sommaren 2010 o. 2011.

längtar du till sommaren? det är klart jag längtar till sommaren! hoppas den blir lika bra eller bättre än föra, om det går ;)

Din dröm? att bli frisör eller att designa kläder o. skaffa ett eget klädmärke. det skulle ju var nice.

kan do sätt in bilder tå do rider på Dessie? ;D jo, det kan jag väll men har inga bra bilder på det just nu men det kommer väll nån gång :)

din outfit idag? :))) har ingen bild på det idag + at det bara är svatra jenas och en topp. men kan sätt ain dagens outfit imrn :)

Dina favorit smycken?
ja det är riktiga örhängen.
dåliga bilder jag vet...
4 halsband. det sista är dock sönder :(
3 örhängen.
5 ringar :) älskar ringar, ifall ni inte viste^^
hur länge har du haft Dessie? fick henne som julklapp kan man säga :D

hur började du rida? min mamma hade häst så jag red som liten har gått på ridskola när jag var 5-6 år, sen slutade jag? och började igen i somras, men nu har den rid skolan stängt :(

kan du sätta in flera bilder på din syster Elin? såå söt! jaa! det kan jag väll göra. :)

kan du göra videobloggar?jo! skall göra en nån gång nog :D men vet inte när :S men ni får vänt och se...

det var alla frågor i 2 delar. nu skall jag gå i bastun. och sen blir det väll att titta film eller nåt :)
BTW vi har ju maskerad på måndag, så idag var jag och letade efter kläder eftersom jag skall vara en gammal tant :D hittade massa kläder som jag kunde ha + nåra nice väskor! vill ni ha bilder på det kommenterar ni bara :)
Sandra. nu kommer en bild på Elin. som du ville ;)

♥ älskar dig sötis ♥


Kommentarer
sandra

kan du sätta upp bilderna när du var till stan??

2012-04-29 @ 09:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0