fotografering



Coolpix nikon S300
hade ingenting att göra! så jag tog fram kameran och fotade lite bokeh! gillar bilden med det blå hjärtat mest tror jag... men jag tycker att alla va ganska häftiga och fina :) vill ni veta hur jag gjorde kommentera!!

dagen har varit riktigt chill. tittat tv, varit på datorn o.fotat! funderar på om jag skall gå ut o. fotografera lite nu också, eftersom jag håller på att död av tristhet :D men jag har ingen insperation om vad jag skall fota... men skall titta lite bloggar nu så får vi se om jag får lite insperation ;)

aija! ha en bra söndag :)
YYES Imrn ingen skola!!^^


Kommentarer
Sasi

Jag vill veta :)

2012-04-09 @ 19:58:57
URL: http://mylifebysasi.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0