foto tips!! - bokeh på ett lätt sätt!! :)

nu kommer ett litet foto tips x) det är ju första så blir kanske inte det bästa men skall försöka^^
du behöver glitterpenor o. ett papper.
rita på pappret det du vill(hjärtan, sjärnor,smajlisar...) låt det torka, det måste vara riktigt torrt!
så behöver du ju en kamera. det går med kompaktkamera o. systemkamera! men jag kommer berätta hur jag gjorde mid min kompaktkamera.
  1. så sätter du på blixt.(för mig blev det bätre bilder med en lampa o. blixt) jag zoomade in allt det gick o. hade på macro!
  2. sen satte jag lampan över det jag fotade! o. knäppte en bild!
  3. man måste ha tålamod för att göra det. det blir inte som man vill de första bilderna men bättre o. bättre blir dom ;)
lycka till nu o. fota bokeh på detta sätt!! det finns ju jätte många olika sätt. kommentera om jag skall visa det på de andra sätten :)
resultaten:
nåra resultat.


Kommentarer
Sasi

Oj tack tack :) Ska fösök gör ide jag å ;)

Å bra resultat!!! :)

2012-04-18 @ 16:58:42
URL: http://mylifebysasi.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0